Tel : 02/662 12 24

Wat bieden wij U aan:

Beheer

Aanvragen aan de medische diensten van de mutualiteiten;
Het bijhouden van de jaarlijkse documenten aangaande de Oplossing van allerlei problemen aangaande onze taken;
Vervangingen (aanvraag en navraag);
Het opmaken van fiscale documenten voor uw boekhouding; enz.

Facturering

Facturering volgens RIZIV tarieven op basis van uw agenda’s;
Aflevering van de noodzakelijke documenten na facturering;
Opsturen van bestanden via MyCareNet
Facturen en attesten indien nodig voor de patiënt enz.

Vóór Boekhouding

Aflevering van uw dagboek met de betaalde bedragen en data ’s
Allerlei documenten voor uw boekhouding;
Afgeven van de jaarlijkse archiefdoos met alle documenten aangaande de facturering enz.

Telematicapremie verpleegkundige

Indien U aan alle voorwaarden voldoet wordt een aanvraag U opgestuurd voor een premie van 800 €

Welke zijn uw voordelen om U aan te sluiten bij INFIGES?

Wij streven ernaar uw werk te kunnen uitvoeren in alle rust en vertrouwen

nurses